تبلیغات
مطالب و عکس های جالب از اتومبیل ها - کیت تزریق آب / متانول AEM
مطالب و عکس های جالب از اتومبیل ها
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من

با وجود آنکه آب قابل اشتعال نیست اما باعث بالا رفتن میزان اکتان (دیر اشتعالی) سوخت می‌شود و همین امر منجر می‌شود سوخت قبل از اتاق احتراق و قبل از رسیدن پیستون به نزدیکی‌های نقطه مرگ بالا مشتعل نشود. بنا بر این با تنظیم مجدد سیستم سوخت‌رسانی و همسان‌سازی آن با این ترکیب جدید می‌توان به قدرت بیشتر دست یافت . همان طور که می‌دانید سوخت ماشین‌های مسابقه‌ای که دارای اکتان بالا می‌باشند بسیار گران می‌باشد و اینک جایگزین این سیستم سوخت‌رسانی بسیار عالی می‌باشد.

این سیستم چگونه کار می‌کند؟

اگر یک موتور تقویت‌شده داشته باشیم که حتی سوخت آن را با سوخت برتر (متانول) جای گزین کنیم ، با مشکلاتی مواجه می‌شویم . با گرم شدن موتور و محفظه احتراق که این امر در این موتورها به سرعت صورت می‌گیرد ، باعث زود اشتعالی در موتور می‌شود . زود اشتعالی باعث کاهش توان موتور می‌شود و هم چنین خود باعث افزایش هرچه بیشتر دمای موتور می‌شود که در صورت ادامه یافتن باعث ایجاد شدن نقص فنی در خودرو می‌شود.

حال تزریق آب باعث پایین آمدن دمای مسیر هوا و محفظه احتراق می‌شود .

سوخت‌ها به تنهای قابلیت خنک کاری مسیر هوا را دارند اما این امر به تنهای برای خودروها با چنین تقویتی ، تأثیر چندانی ندارد. اکثر تولیدکنندگان توصیه می‌کنند که مخلوط آب با اتانول ۱:۱ تزریق شود. متانول به طور موثر باعث افزایش اکتان می‌شود و ترکیب آن با آب باعث می‌شود زمان جرقه زنی را تا حد ممکن به تأخیر انداخت و هم چنین قدرت موتور را افزایش داد . قاعده کلی این تأثیرات به این شرح می‌باشد : هر ۵٫۵۶ درجه سانتی‌گراد کاهش دمای هوای وردی برابر با ۱ درصد افزایش قدرت در موتور می‌باشد. حال آب باعث خنک ماندن هوا تا آخرین لحظات می‌شود.

تست کیت تزریقی آب / متانول AEM

این کیت بر روی Supra TT  ۹۵ نسب خواهد شد. مشکل اصلی این خودرو همانند بسیاری از خودروهای تقویت‌شده کمبود اکتان است . برای این خودرو که قابلیت داشتن ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت را دارد اکثر سوخت‌ها تا ۹۱ اکتان محدودشده‌اند و این یک واقعیت تلخ است که سوخت‌هایی با اکتان بالاتر بسیار گران هستند. اما باید خوشحال بود که کیت تزریقی آب / متانول AEM بسیار ارزان‌قیمت می‌باشد.

تغییرات در خودرو : توربو ۶۷۶۵ Comp Billet ، اگزوز ۴ اینچ تا پشت توربو ، انژکتور FIC 1,100cc ، کیت تزریق آب / متانول AEM با بزرگ‌ترین نازل





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
امید جاسمی فر
سه شنبه 19 شهریور 1392
جمعه 13 مرداد 1396 01:18 ب.ظ
Just want to say your article is as surprising.
The clearness in your post is just cool and i can assume you are an expert on this subject.
Fine with your permission allow me to grab your RSS feed
to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please carry on the gratifying work.
شنبه 7 مرداد 1396 10:28 ق.ظ
Very rapidly this web page will be famous amid all blogging users, due to it's nice articles or reviews
شنبه 19 فروردین 1396 03:36 ب.ظ
I constantly spent my half an hour to read this webpage's posts daily along with a mug of coffee.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی